Politika kvaliteta


Poslovna politika „LATEX“-a d.o.o. je da kvalitet isporučenih proizvoda i pruženih usluga u potpunosti ispuni potrebe  i očekivanja kupca. 

Svi naši proizvodi i poslovni procesi utemeljeni su na načelima upravljanja kvalitetom, a zadovoljstvo klijenata i potrošača naše je glavno opredjeljenje i usmjerenje.

Mi ćemo stalno nastojati da stvaramo radnu klimu koja podstiče rast i razvoj kompanije, timski rad i biti ćemo otvoreni za nove ideje, razvoj sposobnosti uposlenika i edukaciju zaposlenih po savremenim standardima.

Cilj nam je da:

  • povećavamo broj kupaca s kojim ćemo ostvarivati snažan partnerski odnos,
  • zadvoljstvo kupaca održavati na zavidnom nivou – u skladu sa postavljenim parametrima,
  • kupci budu sigurni u kvalitet proizvoda i usluga,
  • planiramo edukaciju u procesima prodaje uz neprekidno istraživanje i praćenje konkurencije,
  • osiguramo dugoročno, uspješno i rentabilno poslovanje Latex-a doo,
  • poštujemo zakone, propise i aktivno surađujemo  sa lokalnim vlastima.


Sud kupca najvažnije je mjerilo kvaliteta proizvoda i pružanja usluge.


Politika kvaliteta